U okviru OCTRA projekta (Online dostupnost studijskih programa i baza podataka za transparentnost i priznavanje), 21. aprila 2022. godine u Rigi, Letonija, održan je sastanak o napretku projekta. Sastanak je održan u hibridnom formatu sa predstavnicima iz Bosne i Hercegovine, Latvije, Estonije, Bugarske i Poljske koji su lično prisustvovali sastanku, dok su predstavnici Hrvatske učestvovali online. Projekat je odobren od strane programa Erasmus+, K3 aktivnost „Podrška razvoju reformi“.
Na početku sastanka, predstavnik Latvijskog akademskog informacijskog centra (AIC) informisao je o aktuelnim temama u Latviji vezano za visoko obrazovanje i druge projekte, kao i inicijativama koje sprovodi AIC, isto su uradili i ostali učesnici, predstavljajući najnovije obrazovne reforme i situaciju tokom COVID perioda.
Ukratko su prezentovane informacije o obavljenim i neobavljenim zadacima, posebno vezano za završetak konačnog nacrta izvještaja i smjernica koje su uradili projektni partneri, a koji bi trebali biti predstavljeni na nacionalnim radionicama za visokoškolske ustanove, organizovanje nacionalnih radionica i organizovanje završne konferencije. Preliminarni datum završne konferencije ostaje kako je dogovoreno na web sastanku, 30. avgusta 2022. godine u Rigi.
Dogovoreno je da bi zainteresovane strane, iz svih partnerskih zemalja, trebale da uzmu učešće kao govornici na konferenciji (visokoškolske ustanove koje su učestvovale u anketi, studenti, predstavnici tržišta rada itd.). Glavne teme koje će biti obuhvaćene tokom konferencije uključuju rezultate projekta i međusobno povezivanje nacionalnih baza podataka sa Europass platformom.
Učesnici iz Poljske i Bugarske su dali kratak uvid u ono što su najvažniji aspekti koji su usvojeni na seminarima održanim u martu i aprilu 2022. godine. Istakli su da je važno čuti mišljenje različitih zainteresovanih strana, odnosno visokoškolskih ustanova, studenata i evaluatora.
Glavni problemi koji su istaknuti na oba seminara, a koje su iznijele zainteresovane strane, tiču se dostupnosti studijskih programa koje je teško pronaći, jer su web stranice visokoškoslkih ustanova i studijskih programa složene, tako da je teško pronaći potrebne informacije i od posebnog je značaja konsultovati krajnje korisnike prije razvoja/unaprijeđenja kataloga studijskih programa.
Predstavnik Bugarske je, također, istakao važnost međusobnog povezivanja studijskih programa i nacionalnih baza podataka. Predstavnici Poljske su istakli da bi barem na nacionalnom nivou trebali postojati jasni zahtjevi za studijske programe, jer postojeća regulativa ne pruža jasne i lako dostupne informacije.
Na kraju sastanka se razgovaralo o studijskom izvještaju i smjernicama, pružanju informacija vezano za pitanja na koja još uvijek nisu dati odgovori, kao i o zaključcima i smjernicama (inicijalne promjene načinjene u nacrtu izvještaja).