1. Ravnatelj CIP-a
-CIP-om rukovodi ravnatelj.
-Ravnatelja imenuje Upravni odbor CIP-a, nakon provedenog javnog natječaja.
-Mandat ravnatelja je četiri godine.
2. Ured ravnatelja
-priprema materijale, prijedloge i mišljenja za potrebe ravnatelja;
-priprema sjednice i materijale za sjednice Upravnog odbora CIP-a i prati provedbu donesenih zaključaka;
-organizira protokolarne poslove u svezi s realizacijom programa aktivnosti ravnatelja;
-pruža administrativno-tehničku pomoć ravnatelju u vršenju njegovih poslova;
-organizira, priprema i izrađuje izvješća, informacije i druge materijale iz nadležnosti CIP-a za potrebe nadležnih institucija i drugih organa u BiH;
-osigurava prevođenje prilikom prijema stranih delegacija, prevođenje pisanih materijala na službene jezike BiH;
-priprema materijale i saopćenja za javnost o radu i aktivnostima CIP-a, organizira konferencije za medije;
-koordinira aktivnosti na izradi izvješća o radu i programa rada CIP-a;
-vrši prijem pošte upućene ravnatelju CIP-a.
3. Sektor za informiranje, suradnju i priznavanje dokumenata
-informira zainteresirane strane o načinu i potrebnim dokumentima za priznavanje dokumenata;
-vrši koordinaciju međunarodne razmjene akademskog osoblja, studenata i programa iz područja visokog obrazovanja;
-predlaže aktivnosti za predstavljanje Bosne i Hercegovine u međunarodnim projektima iz područja priznavanja dokumenata;
-ostvaruje suradnju s međunarodnom mrežom centara za informiranje i nacionalnim centrima za priznavanje dokumenata;
-prati primjenu Lisabonske konvencije i ostvaruje suradnju s potpisnicama ove Konvencije;
-pruža potrebne informacije visokoškolskim ustanovama u BiH o stranim programima koji služe kao temelj za priznavanje stupnjeva završene škole, odnosno dokumenata radi daljnjeg školovanja na visokoškolskim ustanovama u BiH; pruža potrebne informacije nadležnim državnim i entitetskim institucijama i drugim organima o priznavanju dokumenata;
-projektira bazu podataka informacijskog sustava za potrebe CIP-a;
-izrađuje bazu podataka o podnesenim zahtjevima i obrađenim dokumentima;
-vodi posebnu evidenciju o priznatim i nepriznatim dokumentima;
-vrši izradu prijedloga propisa kojima se uređuje način i postupak priznavanja dokumenata iz područja visokog obrazovanja;
-daje prijedloge za poboljšanje procesa priznavanja dokumenata, sudjeluje u izradi prijedloga zakonskih akata;
-prati dosljedno provođenje zakonskih akata u području priznavanja dokumenata visokog obrazovanja, predlaže mjere za unapređenje suradnje, sudjeluje u izradi prijedloga zakonskih akata.
4. Sektor za pravne, kadrovske, financijske i opće poslove
-sudjeluje u izradi prijedloga zakona, drugih propisa i općih akata iz nadležnosti CIP-a;
-priprema stručna mišljenja o nacrtima međunarodnih sporazuma koji se odnose na priznavanje dokumenata;
-prati propise koji se odnose na priznavanje dokumenata;
-vodi upravni postupak iz nadležnosti CIP-a;
-provodi aktivnosti iz nadležnosti CIP-a za prijem u radni odnos državnih službenika i zaposlenika, kao i prijem pripravnika i volontera;
-prati stanja napredovanja u službi, ocjenjivanje, stimulativne mjere, prestanak radnog odnosa, personalne evidencije, disciplinske odgovornosti državnih službenika i zaposlenika, poslove uredskog poslovanja, te surađuje s Agencijom za državnu službu Bosne i Hercegovine;
-prati izvršenje proračuna, obračuna plaća, mirovinskog i invalidskog osiguranja, financijskog poslovanja, računovodstveno-knjigovodstvenog poslovanja, nabavku sredstava i opreme za potrebe CIP-a sukladno propisima.
Pravilnik o unutarnjoj organizaciji CIP-a
Shematski prikaz organizacijske strukture
Knjiga gostiju ( Sugestije, komentari)