Датум креирања 12 март 2020
Штампа

У оквиру EPER пројекта (Еффецтиве Партнерсхип фор Енханцед рецогнитион) са Босном и Херцеговином, као земљом партнером, представнице Центра за информирање и признавање докумената из подручја високог образовања (ЦИП) учествовале су у студијској посјети Риги, Латвија од 18.02.2020. године до 21.02.2020. године.

Riga Conference Comparing Qualifications for Reliable Recognition 2 20 02 2020Током првог дана студијског путовања организована је посјета Академском информацијском центру (АИЦ) Латвије гдје је представљена улога и активности које проводи, систем високог образовања у Латвији и Латвијски квалификациони оквир, академско и стручно признавање иностраних квалификација у Латвији, неформални и информални резултати учења у Латвији, облици међународне сарадње, аутоматско признавање, поступци и искуства у академском признавању. Систем образовања у Латвији је конципиран да имају јако добру базу података и информације о образовању.Riga Conference Comparing Qualifications for Reliable Recognition 3 20 02 2020 Тoком посјете АИЦ-у, представник високошколске установе Рīга Страдиņш Университy (RSU) представио је студијске програме који се изводе на овој високошколској установи, рад и праксе, као и начине уписа студената на високошколске установе у Риги, с посебним освртом на интернационализацију, односно упис страних студената на ову високошколску установу.

Riga Conference Comparing Qualifications for Reliable Recognition 4 20 02 2020Запосленици АИЦ-а презентовали су пројекат у којем су радили компаративно испитивање образовних система и националног квалификационог оквира у партнерским земљама (Арменија, Бугарска, Естонија, Латвија и Уједињено Краљевство).

Riga Conference Comparing Qualifications for Reliable Recognition 20 02 2020Други дан студијске посјете одржана је Међународна конференција: „Цомпаринг Qуалифицатионс фор Релиабле Рецогнитион“. На наведеној конференцији изложене су сљедеће теме: улога исхода учења у образовном систему и признавање иностраних квалификација; поступци признавања у партнерским земљама; методологија хоризонталног поређења, методе и алати који се употребљавају за анализу резултата учења одабраних квалификација. У двије сесије су презентовани примјери кориштења резултата учења у поступцима признавања и аутоматско признавање. Конференција је конципирана на међународном нивоу, са доста практичних примјера и пракси што ју је учинило јако корисном за све учеснике.